Tuesday, July 8, 2008

new shoes??

hab jetzt den ganzen sommer - na ja so weit wenigstens - immer die gleichen alten Flip Flops from letzten Jahr an - ICH WILL NEUE SCHUHE!!! Hab mir zwar richtig schoene Heidi Klum Flip Flop daheim gekauft, aber ich heb mir die fuer besondere zeiten auf (hab die nur selten an, damit die sich nicht gleich im ersten sommer auslatschen)


Und dann hab ich die hier gesehen, und die sind schon vergriffen!!! Ich hab die aber im Laden gesehen, und probier's mal morgen ob die die noch in meiner groesse haben!!! (Die schwarzen sind die die ich will und die anderen sind die Heidi Klum Schuhe)



Shoe obsessed! MUST GET THESE ONES!!! Am getting sick and tired of the same old flip flops I've been wearing so far - need some new ones and I LOVE these shoes. Seems like they are in high demand, cause I can't find them online. Have seen them in the store and will look if they might still have them in my size tomorrow - MUST GET SHOES _ LOL

I know I just bought a nice new pair of Heidi Klum Flip Flops while in germany, but I am keeping them for special occaisons - If I wear them all the time this summer, they are not wearable again next year and they are way too nice! (the black ones are the ones I want, the other are my fancy and beloved Heidi Klum shoes)

No comments: